Bob van 't Klooster

Naam:
Bob van 't Klooster
Functie:
Communicatiestrateeg
Over Bob van 't Klooster:

Voor Bob van ’t Klooster, is de wereld van media en communicatie een pad van inspiratie en oneindige mogelijkheden. Hij heeft daarin als missie om samen met inspirerende mensen en organisaties het authentieke en nieuwswaardige verhaal te ontwikkelen en te zorgen voor impact.

 Afgestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam als historicus, werkte hij decennialang als journalist en redacteur binnenland bij het Algemeen Dagblad. En sinds 2005 als woordvoerder en communicatie-adviseur op diverse departementen en voor verschillende ministers, overheidsorganisaties en bedrijven. Het laatste jaar combineert hij een leven als freelance adviseur en brandcoach met dat als brouwer van Bob’s kombucha.

 Bob heeft 25 jaar ervaring in de journalistiek en communicatie. Met veel inzicht in de processen en menselijke aspecten van een (overheids)organisatie ondersteunt hij bij de ontwikkelingen (of verfijning) van een communicatie-strategie. Hij leert organisaties zich te richten op ‘all who can tell your story’  Een denker en doener in één.

  • ©Copyright 2019, Almamedia